poniedziałek, 30 listopada 2009

Kolejne próby i nauka pisania postów

No to kolejny raz coś tu piszę, co nie wygląda tak jakbym chciała, chociaż kolor szablonu użytego do bloga właściwie mi odpowiada. Może jeszcze wiele blogów przede mną do przeczytania, niejedno forum do prześledzenia aż coś z tego skombinuję dla siebie i wreszcie moja pisanina (i obrazki) będzie czytelna, logiczna i spójna !

Przez lata tylko obserwowałam czy to gazetowe wypowiedzi, czy na portalach internetowych czy właśnie na różnych forach w wielu interesujących mnie wątkach i tematach - ale nigdy się nie zdecydowałam uczestniczyć. Teraz jakby coś pękło i zaczęłam na wszystkich możliwych frontach się udzielać, chociaż niekoniecznie z sukcesem.
Można rzec, młodnieję, gdyż z obserwacji wynika, że w większości uczestniczki blogów, forów itp. to młode kobiety i dziewczyny.
Dopisuję to już wieczorem ale tak mnie jakoś naszło przekornie, żeby zamieścić obrazek z internetu przed którym usilnie uciekam a on mnie goni i po piętach i po piętach mi depcze. Ale co tam ......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.